29 Haziran 2011 Çarşamba

Kaş Şekillendirme

Gördüğüm en berbat şeylerden biri kaş yapmayı bilmeyen kadınlardır. Hatta bunu seri olarak devam eden makyaj katliamlarına eklemeyi düşünüyordum ama vazgeçtim, öğretici olsun.

İnsanlar kalın kaşlı olmayı pek tabi ki seçebilir, nası ince kaşlı olmayı seçiyorsa. Ama ikisinin de iğrenç örnekleri "sıkça" mevcut. İnce kaşların berbat örneklerinden başlıyorum. İlk olarak, başlangıcı kalın olmayan, her yeri aynı incelikte olan ve hiç bir ifade vermeyen düz kaşlar. Arkadaşım, düz kaş ne bana bir anlatır mısın? Zerre ifade parçası barındırmayan 1 mm kalınlığındaki kaş ne bana bunu bir anlatırsan ben de blogun bu yazısında nefret suçu işlememiş olurum. İnce kaşlar için önereceğim en muhteşem ve en güzel şey, ki kendi kullandığımdır aynı zamanda, orta kalınlıkta başlayıp kuyruğa doğru incelen ve mutlaka bir "yüksek noktası" bulunan kaşlardır. Ne dümdüz artan bir eğride, ne de dümdüz paralel bir doğruda, ters v şeklini alan bir kaş yapınızı olmalı.



Kalın kaşlılar için, kaşlarının gür olduğundan emin olmalarını öneririm. Kaş makasıyla fazlalıkları kesin ve kalanları tüm kaş kısmını kaplayabiliyor mu bakın. Kalın kaş, gür ve dolu bir görünüm ister o yüzden seyrek kaşlılar ince kaşlı olmalı. Ayrıca kalın kaşlılar kalınlığı abartmamalı ve eğer çok koyu tenlilerse, kaşları simsiyahsa, mümkünse fazla kalın hayranı olmamalı.

Kaş boyama kısmındaysa, ne kadar kaşınız olursa olsun makyaj esnasında bir kaş kalemiyle kaşlarınızı belirginleştirmenizi tavsiye ederim. Kaş kalemi açık tenliler için saç renginden 2 ton koyu, koyu tenliler için saç renginden 2 ton açık olmalı. Teninize değil kaşa uygulamalısınız kalemi, çünkü teninizde akacaktır. Ayrıca, çok daha doğal bir görünüm için kalem yerine aynı renk farı ince uçlu fırçayla kullanın. Aslında en iyi yöntem budur.

Son olarak, başkasında güzel duran kaş sizde büyük ihtimalle güzel durmayacaktır, o yüzden "Ben şu kaşı istiyorum." diyerek kuaförünüze bir model göstermeyin ya da kendiniz yapmayın. Yüz şeklinize bakın, sonra gözlerinizin şekline, en son da alın genişliğinize. Ve, son.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder