25 Haziran 2011 Cumartesi

2011 Yazı Ruj Seçimi

Bu yaz için iki ruj favorim var. Üç demiyorum çünkü kırmızı all-time favourite kategorisinde, yazı kışı yok. İlk olarak, Mac Chatterbox'la başlayalım.

Chatterbox, duruşuyla uygulandığındaki hali farklı olan rujlardan. Bu rujun bu derece pembe ve pigmentli olduğunu asla tahmin etmezdim. Tam bir şeker pembesi ve saçma barbie pembesi rujlarla yakından uzaktan alakası yok. Ayrıca, Mac rujlarının hepsinde olduğu gibi inanılmaz güzel bir kokusu var. Bu ruju iki farklı şekilde kullanıyorum. Birincisi renkli makyajlarımda, ikincisi de çok keskin eyeliner makyajının altına dolgun ve dolu bir dudak rengi olarak. Pembe ruj, siyah ya da sarı saçla kullanılmasının daha yerinde olacağı bir skalada yer aldığı için, kahverengi/koyu kestane saçları olanlar için bir sonraki ruju öneriyorum. Bu rujun adı Crosswires ve yine Mac'ten.



Görünüşte yine pembeye yakın gözükse de rujlarda ayırt edici/belirleyici olan alt ton dediğimiz şey, Crosswires'ta kırmızı. Az önce bahsettiğim Chatterbox'ta tamamen pembe bi alt ton vardı. Burda kırmızının yanında mid-tone olarak şeftali rengini görmek mümkün. Sonuç olarak ortaya çıkan ruj rengi kırmızı üstüne pembe serpiştirilmiş muhteşem bir yaz rengi. Koyu renk saçlı insanlara özellikle tavsiye ediyorum, tabi bronz olmamak kaydıyla. Kırmızı konusunu bir sonraki yazıda anlatacağım, kırmızı ruj sürmenin sorunlu kısımlarını buraya sığdırmayayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder